Prohledat tento blog

úterý 14. června 2011


Od mojí tety Věrky jsem dostala tento krásný džbánek, ještě mám stejný třičtvrtělitrový a k němu i porcelánovou dózičku, mám z toho velkou radost a tímto jí děkuji :)
 Luční kvítí z farmářských trhů v Klánovicích v mé oblíbené konvičce od mojí drahé maminky (koupeno v IKEA). Topení, které vidíte v pozadí bude za pár týdnů přemístěno a na této stěne bude moci být konzolový stolek, který již čeká na své místo :) Přeji vám hezký den

5 komentářů:

  1. Zuzanko, tak vás vítám mezi blogerkami! Děkuji za návštěvu, jste kdykoliv zvána. Ráda se zajdu mrknout k vám!
    Hezké odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Helenko dekuji za mily komentar!:) Snad budu svuj blog jen a jen zvelebovat :) Budu nakukovat a preji hezky den :) Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný džbánek a krásné kytičky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zuzko,
    taky tě moc vítám mezi náma:)Moc mě potěšil tvůj komentář! Tak to se máš to se tam můžeš hnedle zajít podívat a všechny je očuchat. Neviděla jsi tam v so takovou bláznivou co tam běhala v těch záhonech?:))To sem byla já:))
    Měj se krásně Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  5. :) ahojky, no v sobotu tam nastesti nejsem!!:) staci pet dni v tydnu. V tom Letohradku kralovny Anny co je v te zahrade je nyni krasna vystava porcelanu, moc doporucuji, krasa, same stare nadherne kousky!:) Mej se pekne a dekuji za vzkazik zahonova vilo :)

    OdpovědětVymazat