Prohledat tento blog

čtvrtek 16. června 2011

 
Preji krasny den, v IKEA jsou slevy!! A jelikoz jsem velka fanynka Ikea (ale nejenom ji), tak jsem tam samozrejme jela a nakoupila halvne dekorace :) jeste jsem koupila krasny pled, jakoby pleteny s velkymi oky, ktery se zrovna pere (dokonce se da prat na jemny program, tim lepe). Hodne techto dekoraci pouziji do predsine a do obyvaku. Predsin snad ukazi jiz za par dni, tydnu, obyvak bude jeste nejakou dobu trvat, ale do konce leta ho ukazu urcite :) Mejte se pekne


2 komentáře:

  1. Ahoj ZU,
    ještě, že mám Ikea tak daleko!!! :o)))
    Budu se těšit na ukázku předsíně
    a děkuji za návštěvu u mne, tím jsem našla Tvůj blog :o)))
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Také miluji Ikeu,takže moc chválím!Michaela

    OdpovědětVymazat